Prestavba na elektrobicykel ElectroKit IV 36V 10Ah

  • Toptrans – veľká zásielka
  • Záruka:2 roky
  • Dostupnosť: nie je na sklade, ale dodanie do 4 týždňov

Vaša cena s DPH € 640,00

x

Z každého bicykla elektrobicykel!

Pomocný motor na bicykel s batériou - nová prestavba na elektrobicykel Electrokit IV

Elektrické sady umožňujúce prestavbu bicykla na elektrobicykel ponúkame od roku 2008 a v súčasnosti sa jedná už o štvrtú generáciu ElectroKit IV. Sady neustále modernizujeme, avšak kľúčové súčasti, ktoré sa nám dlhodobo osvedčili, ponechávame bezo zmien.

Čo sa zmenilo na elektrifikačnej sade ElectroKit IV?

  1. Výber ideálnej sady ElectroKit sa uľahčí vďaka konfigurátoru na adrese www.electrokit.cz
  2. Batéria je ponúkaná vo viacerých variantoch kapacity - ako 36V 10 Ah, tak aj vyššia kapacita batérie 36V 13 Ah alebo 14,5 Ah. Pri zmene kapacity batérie nie je nutné systém nijako prerábať. Iba sa zamení batéria zasunutím do nosiča. U batérii však stále používame cylindrické články typu Li-Ion. Dôvodom je stále najnižší pomer hmotnosť/kapacita, ale predovšetkým malá citlivosť na podbitie, ktorá je rozhodujúca pre úspešné zvládnutie odstávky batérie v zimných mesiacoch. Rovnako používame kvalitnú riadiacu elektroniku BMS (Battery Management System). U batérií typu Li-Ion s cylindrickými článkami dokážeme vykonať servis na rozdiel od článkov Li2MnO4, LiFePo4, LiPol a ďalších.
  3. Voľba ovládača - buď LED RAT jednoduchý diódový displej alebo inteligentný LCD displej.
  4. Rozšírila sa ponuka voliteľných doplnkov - osvetlenie, senzory, manuálny akcelerátor atď.

Sada na prestavbu elektrobicykla obsahuje:

Sada obsahuje všetky diely potrebné k inštalácii elektrifikačnej sady podľa normy EN15194.

  1. Nábojový bezkefkový elektromotor s voľnobežnou osou v prednom kolese, ľubovoľná veľkosť ráfiku - výkon 250W - 310W. Kabeláž motora s konektorom, možnosť inštalácie kotúčovej brzdy.
  2. Lítiovú batériu Li-Ion 36V 10 Ah - zasúvacia do nosiča, uzamykateľná
  3. Analógový kontrolér zabudovaný v zadnom nosiči 12 - 20A
  4. Senzor príšľapu PAS umiestnený na os kľúk bez nutnosti demontáže stredového zloženia - premenná sila záberu elektromotora podľa rýchlosti otáčania kľúk.
  5. Ovládač - ukazovateľ stavu batérie, voľba 3 režimov sily elektromotora
  6. E brzdy - okamžité odpojenie záberu elektromotora pri brzdení
  7. Inteligentná nabíjačka 240V, 2A, 90W doba nabíjania 4 hodiny
  8. Robustný nosič z hliníkových trubiek

Ďalšie parametre:

  • - dojazd - 47 km pri teplote vzduchu 5 - 6 °C, váhe jazdca 68 kg, strednom režime sily príšľapu a celkovom prevýšení trate 580 m (merané GPS). V kombinovanej prevádzke dojazd až 70 km.
  • - hmotnosť - elektromotor 4 kg, batéria 3 kg, nosič + kontrolér 1 kg
  • - rozmery - priemer motora 15 cm, batéria 35 x 15 x 6 cm

Kit je univerzálny a elektrifikácia je možná pre všetky typy bicyklov s kolesami od 16" do 29" vrátane bicyklov s kotúčovými brzdami.

Ideálnu zostavu pre váš bicykel si môžete dotvoriť v konfigurátore: prestavba na elektrobicykel ElectroKit

Viac o prestavbe na elektrobicykel nájdete v samostatnej kapitole tu:

Najčastejšie otázky na tému prestavba na elektrobicykel: 
 

Nie je prestavba na elektrobicykel nebezpečná , kvôli slabému rámu bicykla? Väčšina bicyklov , pokiaľ sa nejedná o najlacnejšie modely zo supermarketu, má zodpovedajúcu pevnosť rámu i predné vidlice. U lacných hliníkových vidlíc je treba byť opatrný a čas od času skontrolovať dotiahnutie matíc motora. Krútiaci moment, ak sú matice povolené, môže zdeformovať pätky vidlice. Vo väčšine prípadov majú bicykle lepšiu kvalitu materiálu rámov (a teda aj pevnosť) ako lacné elektrobicykle.
Neoťažie mi príliš bicykel? Prestavba na elektrobicykel navýši hmotnosť bicykla o 8 kg, čo je približne hmotnosť batohu s vybavením na celodenný výlet. Vzhľadom k tomu, že pri inštalácii zachováme kompletné existujúce predné koleso, je možné zamieňať predné koleso bez pohonu s pohonom (motor má konektor) a vysúvať batériu z nosiča. Ak zameníte predné koleso a vysuniete batériu, čo je jednoduchý úkon, zostane vám na bicykli cca 1 kg ďalšieho materiálu. Potom môžete používať bicykel s prestavbou úplne ako bicykel konvenčný s prakticky pôvodnou hmotnosťou.
Čo keď začne pršať? Je to rovnaké ako u elektrobicyklov. Ak prší málo, nič sa nedeje . Ak by mala byť silná prietrž mračien, odporúčame vypnúť elektropohon a dôjsť ako na konvenčnom bicykli. Nechajte bicykel následne dobre vyschnúť.
Opravím si sám bicykel, keď budem mať defekt pneumatiky? Áno, opravíte. Vďaka tomu, že je pohon v prednom kolese, je ľahké povoliť matice, rozpojiť konektor a koleso vytiahnuť. Ďalej sa postupuje ako pri oprave normálneho plášťa.
Ako sú riešené káble? Ak bicykel prerábame u nás v dielni, káble vždy starostlivo opradíme špirálovo plastovou izoláciou a prichytávame k rámu pomocou sťahovacích pásikov. Na bicykloch tmavej farby káble vôbec nerušia, v prípade svetlých kolies sú vidieť, ale nijako zásadne nerušia estetický dojem.
Nehrabe predné koleso pri jazde? Pri jazde na snehu a v blate môže koleso hrabať, ale na ovládanie bicykla to nemá taký vplyv. Nakoniec máte náhon na všetky dve kolesá... Na spevnenom povrchu nedochádza k preklzu prakticky nikdy.

 

Instruktážní video, montáž přestavby na elektrokolo.

Odporúčame
zakúpiť spoločne s nasledovným tovarom:

Nákupný košík
Odoslať otázku predavačovi