Prestavba na elektrobicykel ElectroKit III 36V 14,5Ah

  • Toptrans – veľká zásielka
  • Záruka:2 roky
  • Nadštandardná kapacita batérie   
  • Dostupnosť: nie je na sklade, ale dodanie do 4 týždňov

Vaša cena s DPH € 799,00

x

Dojazd až 100 km! 

Tretia generácia výrobku ElectroKit - prestavba na elektrobicykel s nadštandardnou kapacitou batérie. 
 

Už od roku 2008 ponúkame a inštalujeme elektrifikačné sady na bicykel ElectroKit. U tejto sady došlo k zmene niekoľkých súčastí, časom preverené a spoľahlivé súčasti zostali bez zmien. Najväčšou zmenou u tejto prestavby na elektrobicykel je batéria s nadštandardnou kapacitou 36 V 14,5 Ah. 
 
Čo sa u prestavby na elektrobicykel zmenilo?
 
1. Batéria dostala nový dizajn, ktorý pojme vyššiu kapacitu batérie 36V 14,5 Ah, ale aj štandardnú kapacitu 36 V 10 Ah, ktorú tiež ponúkame. Batérie sú úplne zameniteľné a preto pri prechode na vyššiu alebo nižšiu kapacitu batérie nie je potrebná žiadna úprava prestavby. U batérií používame iba cylindrické články typu LiION. Dôvodom je stále najnižší pomer hmotnosť / kapacita, ale predovšetkým malá citlivosť na podbitie, ktoré je rozhodujúce pre úspešné zvládnutie odstávky batérie v zimných mesiacoch. Batérie sú vybavené kvalitnou riadiacou elektronikou BMS (Battery Management System). U batérií typu LiION s cylidrickými článkami vykonávame servis (výmena BMS, náhrada defektných článkov a ich balansovanie. U batérií typu Li2MnO4, LiFePO4, LiPol a všetkých prizmatických článkov servis nie je možný.
2. Do prestavby na elektrobicykel sme zaradili kvalitnejší senzor PAS, a kruhové magnetické tienidlo, ktoré je možné nainštalovať bez nutnosti rozoberania stredu kľučiek. Tým sa zásadne zjednodušila samotná montáž prestavby na elektrobicykel.
3. Po novom sme tiež zaradili robustný nosič s hliníkových rúrok. Má elegantný dizajn, vyššiu nosnosť a kvalitnejšie spracovanie.
4. Aj predné svetlo, ktoré je súčasťou prestavby na elektrobicykel má teraz modernejší vzhľad a menší odber prúdu.
 
Čo zostalo rovnaké na prestavbách na elektrobicykel?  
 
1. Motor 8 FUN 250 - 310 W, sa po niekoľkých rokoch predaja ukázal ako veľmi spoľahlivý, je vhodný aj pre bicykle s kotúčovou brzdou a má konektor, čo každý ocení najmä pri oprave defektu pneumatiky.
2. Ovládač s diódovými ukazovateľmi oceňujú všetci, ktorým sa zdá zložité nastavovanie cyklopočítačov. Je vodeodolný, ľahko sa ovláda, možno u neho odčítať hodnoty aj na priamom slnku. Netrpia vyblednutím vplyvom slnečného žiarenia, ako je tomu u všetkých digitálnych oznamovačov ..
3. Zadné svetlo, kabeláž a brzdy e brakes zostali takisto bez zmien.
 
Sada na prestavbu elektrobicykla obsahuje: 
 
Sada obsahuje všetky diely potrebné k inštalácii elektrifikačnej sady spĺňajúcej normu EN15194.
 
1. Nábojový bezkefkový elektromotor s voľnobežnou osou v prednom kolese, ľubovoľná veľkosť ráfiku - výkon 250W - 310W. Kabeláž motora s konektorom, možnosť inštalácie kotúčovej brzdy.
2. Lítiovú Batériu LiION 36V, 15Ah - zasúvaciu do nosiča, uzamykateľná.
3. Analógový kontrolór zabudovaný v zadnom nosiči 12 - 20A
4. Senzor příšľapu PAS domovskú lokalitu na os klik bez nutnosti demontáže stredového zloženia - premenná sila záberu elektromotora podľa rýchlosti otáčania kľučiek.
5. Ovládač - ukazovateľ stavu batérie, voľba 3 modelov sily elektromotora.
6. E brzdy - okamžité odpojenie záberu elektromotora pri brzdení.
7. Inteligentná nabíjačka 240V, 2A, 90W doba nabíjania 4 h
8. Súčasťou elektrifikačnej zostavy je tiež diódové predné a zadné diódové svetlo  a brzdové svetlo napájané z akumulátora.
9. Robustný nosič z hliníkových rúrok.
 
Ďalšie parametre: 
 
dojazd - pri jazde v strednom mode pomocou motora až 100 km.
hmotnosť - elektromotor 4 kg, batéria 4,5 kg, nosič + kontrolór 1 kg
rozmery - priem. motora 15 cm, batéria 35 x 15 x 6 cm
 
Kit je úplne univerzálny a elektrifikácia je možná pre všetky typy bicyklov s kolesami od 16 "do 28" vrátane kolies s kotúčovými brzdami. Veľkosť ráfika 26 "(559 x 19) alebo 28" (622 x 19) môžete voliť pri objednávke (hore v lište). V prípade potreby inej veľkosti ráfika udajte požadovaný rozmer do poznámky v objednávke. Technológia 36V poskytuje dostatok sily aj pre cyklistov s hmotnosťou až 110 kg. Elektrokit vám radi nainštalujeme na váš bicykel v našej predajni tu. Možná je tiež elektrifikácia bicykla svojpomocne podľa podrobného návodu.
Kontaktujte nás, poradíme vám.

Viac o prestavbe na elektrobicykel nájdete v samostatnej kapitole zde:

Najčastejšie otázky na tému prestavba na elektrobicykel: 

 

Nie je prestavba na elektrobicykel nebezpečná , kvôli slabému rámu bicykla? Väčšina bicyklov , pokiaľ sa nejedná o najlacnejšie modely zo supermarketu, má zodpovedajúcu pevnosť rámu i predné vidlice. U lacných hliníkových vidlíc je treba byť opatrný a čas od času skontrolovať dotiahnutie matíc motora. Krútiaci moment, ak sú matice povolené, môže zdeformovať pätky vidlice. Vo väčšine prípadov majú bicykle lepšiu kvalitu materiálu rámov (a teda aj pevnosť) ako lacné elektrobicykle.
Neoťažie mi príliš bicykel? Prestavba na elektrobicykel navýši hmotnosť bicykla o 8 kg, čo je približne hmotnosť batoha s vybavením na celodenný výlet. Vzhľadom k tomu, že pri inštalácii zachováme kompletné existujúce predné koleso, je možné zamieňať predné koleso bez pohonu a s pohonom (motor má konektor) a vysúvať batériu z nosiča. Ak zameníte predné koleso a vysuniete batériu, čo je jednoduchý úkon, zostane vám na bicykli cca 1 kg ďalšieho materiálu. Potom môžete používať bicykel s prestavbou úplne ako bicykel konvenčný s prakticky pôvodnou hmotnosťou.
Čo keď začne pršať? Je to rovnaké ako u elektrobicyklov. Ak prší málo, nič sa nedeje . Ak by mala byť silná prietrž mračien, odporúčame vypnúť elektropohon a dôjsť ako na konvenčnom bicykli. Nechajte bicykel následne dobre vyschnúť.
Opravím si sám bicykel, keď budem mať defekt pneumatiky? Áno, opravíte. Vďaka tomu, že je pohon v prednom kolese, je ľahké povoliť matice, rozpojiť konektor a koleso vytiahnuť. Ďalej sa postupuje ako pri oprave normálneho plášťa.
Ako sú riešené káble? Ak bicykel prerábame u nás v dielni, káble vždy starostlivo opradíme špirálovou plastovou izoláciou a prichytávame k rámu pomocou sťahovacích pásikov. Na bicykloch tmavej farby káble vôbec nerušia, v prípade svetlých bicyklov sú vidieť, ale nijako zásadne nerušia estetický dojem.
Nehrabe predné koleso pri jazde? Pri jazde na snehu a v blate môže koleso  hrabať, ale na ovládanie bicykla to nemá taký vplyv. Nakoniec máte náhon na všetky dve kolesá... Na spevnenom povrchu nedochádza k preklzu prakticky nikdy.
 

 

Instruktáž, přestavba na elektrokolo.

Odporúčame
zakúpiť spoločne s nasledovným tovarom:

Nákupný košík
Odoslať otázku predavačovi